Рябченко Вікторія МиколаївнаRiabchenko Viktoriia Mykolaivna2021-07-122021-07-122021Рябченко, В. М. Теоретичні основи застосування міжпредпетних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти [Текст] / В. М. Рябченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 121–127.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11061У статті здійснено огляд теоретичних основ застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. Проаналізовано специфіку здійснення міжпредметних взаємозв’язків у навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Окреслено переваги використання міжпредметних зв’язків у корекційній роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на теоретичних основах застосування окремих навчальних дисциплін у визначенні міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти.The article reviews the theoretical foundations of the use of interdisciplinary links in the educational process of a special institution of general secondary education. The specifics of the implementation of interdisciplinary relationships in the education of students with special educational needs are analyzed. The advantages of using interdisciplinary connections in correctional work with students with special educational needs are outlined. Emphasis is placed on the theoretical foundations of the use of certain academic disciplines in determining interdisciplinary links in the educational process of a special institution of general secondary education.ukзастосуванняміжпредметні зв’язкиучні з особливими освітніми потребамиосвітній процеснавчальна дисциплінаapplicationinterdisciplinary linksstudents with special educational needseducational processacademic disciplineТеоретичні основи застосування міжпредпетних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освітиTheoretical Bases of Application of Interdisciplinary Connections in the Educational Process of a Special Institution of General Secondary EducationArticle