Вовк Мирослава ПетрівнаСеменог Олена МиколаївнаVovk Myroslava PetrivnaSemenoh Olena Mykolaivna2025-09-172025-09-172025Вовк, М. Інновації у змісті професійної підготовки майбутніх докторів філософії [Текст] : навчальний посібник / М. Вовк, О. Семеног ; НАПН України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. – Київ : Талком, 2025. – 324 с.978-617-8627-08-9https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17252У навчальному посібнику, укладеному науковцями відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, представлено навчально-методичний супровід нормативних і варіативних дисциплін («Наукова фахова українська мова», «Теорія і практика педагогічної освіти», «Академічна доброчесність дослідника», «Імідж сучасного викладача-дослідника», «Мовна культура дослідника») у підготовці майбутніх докторів філософії з освітніх наук. До кожної дисципліни подано тематику лекційних занять з інтерактивним віеоконтентом або презентаціями, питання для практичних занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовані джерела на основі ресурсів електронних бібліотек, репозитаріїв тощо, тестові завдання, проблематика індивідуальних дослідницьких завдань. Змістовий контент дисциплін узагальнено в авторських силабусах. Акцентовано увагу на інноваціях відкритої науки, публікаційної і видавничої етики, публікаційної активності, цифрового етикету викладача-дослідника, якості наукових публікацій у наукометричних виданнях, особливостях застосування ідентифікаторів науковців тощо.The textbook, compiled by scholars of the Department of Content and Technologies of Pedagogical Education at the Ivan Ziaziun Institute of Pedagogical Education and Adult Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, provides educational and methodological support for both core and elective courses (“Scientific Professional Ukrainian Language,” “Theory and Practice of Pedagogical Education,” “Researcher Academic Integrity,” “Image of the Modern Teacher-Researcher,” “Researcher’s Language Culture”) in the training of future Doctors of Philosophy in Educational Sciences. For each course, lecture topics with interactive video content or presentations, questions for practical sessions, tasks for independent work, recommended sources based on electronic library resources, repositories, etc., test tasks, and the thematic scope of individual research assignments are provided. The content of the courses is summarized in authorial syllabi. Attention is focused on innovations in open science, publication and editorial ethics, publication activity, digital etiquette of teacher-researchers, the quality of scientific publications in scientometric journals, and the specifics of applying researcher identifiers, among other aspects.ukпідготовка докторів філософіїосвітні наукинавчально-методичний супровіднормативні і варіативні дисциплінизмістовий контент дисциплінпитання для практичних занятьзавдання для самостійної роботиінновації у викладаннісилабуси дисциплінpreparation of Doctors of Philosophyeducational sciencesinstructional and methodological supportcore and elective coursescourse contentquestions for practical classestasks for independent workinnovations in teachingcourse syllabiІнновації у змісті професійної підготовки майбутніх докторів філософіїInnovations in the Content of Professional Training of Future Doctors of PhilosophyTextBook