Боряк Оксана ВолодимирівнаBoriak Oksana Volodymyrivna2023-03-022023-03-022022Боряк, О. В. Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: теорія і практика [Текст] : навчально-методичний посібник / О. В. Боряк ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – 246 с.978-966-698-262-7https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13085У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретичні та практичні засади спеціальної методики розвитку мовлення молодших школярів з легкими та помірними інтелектуальними порушеннями. Розкрито особливості когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності, причинну обумовленість та механізми мовленнєвої діяльності при інтелектуальних порушеннях; визначено та обґрунтовано змістовну наповнюваність основних напрямків корекційно-розвивальної роботи. Навчально-методичний посібник призначений для фахівців-практиків, батьків, здобувачів вищої освіти у галузі роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.The educational and methodological guide highlights the theoretical and practical principles of special method of speech development for primary school pupils with mild and moderate intellectual disabilities. Features of cognitive component of speech activity, causal conditions and mechanisms of speech activity with intellectual disorders are disclosed; the substantive content of the main directions of correctional and development work are defined and substantiated. The educational and methodological guide is intended for practitioners, parents, and those seeking higher education in the field of working with children with special educational needs.ukмолодші школяріінтелектуальні порушеннядіти з особливими освітніми потребамимовленнєва діяльністькорекційно-розвивальна роботаyounger studentsintellectual disabilitieschildren with special educational needsspeech activitycorrectional workРозвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: теорія і практикаSpeech Development of Primary School Pupils with Intellectual Disabilities: Theory and Practice