Петренко Наталія ВолодимирівнаPetrenko Nataliia VolodymyrivnaЛоза Тетяна ОлександрівнаLoza Tetiana Oleksandrivna2018-03-052018-03-052014-04Петренко, Н. В. Модель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических спеціальностей [Текст] / Н. В. Петренко,Т. О. Лоза // Фізичне виховання студентів. – 2014. – №4 – С. 32–36.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4189факультативноМета: обгрунтування, розробка та апробація моделі оздоровчо-тренувальних занять з використанням засобів аквафитнеса. Матеріал: в експерименті брали участь 69 студенток віком 17-18 років. Результати: встановлено, що розроблена модель позитивно впливає на фізичну працездатність студенток сприяє підвищенню адаптаційних процесів до майбутньої професійної діяльності та удосконаленню процесу навчання. Рекомендується враховувати наступне: 1 ) засоби і методи аквафитнесу повинні бути адекватними морфофункціональним особливостям і сприяти підвищенню діяльності серцево-судинної системи, загальної витривалості, силовим зді- бностям, гнучкості, психофізіологічнимиякостями, 2) в якості засобів аквафітнесу доцільно використовувати вправи аеробної спрямованості та помірної інтенсив- ності ; 3 ) використання засобів і методів аквафітнесу має сприяти формуванню інтересу до систематичних і самостійних занять фізичними вправами. Висновки: модель сприяє розвитку і вдосконаленню навичок і вмінь, необхідних майбутнім фахівцям економічного профілюPurpose: study, develop and test a model of healthtraining exercises with the use of aqua. Material: in the experiment involved 69 students aged 17-18 years. Results: It was found that the developed model has a positive effect on physical performance of students promotes adaptive processes to the future professional activity and improve the learning process. Should consider the following: 1) the means and methods should be adequate aqua morphofunctional features and enhance the activity of the cardiovascular system, general endurance, power capabilities, flexibility, neurobehavioral performance, and 2) as a means of aqua aerobic exercise is advisable to use orientation and moderate intensity, and 3) use tools and techniques aqua should foster interest in a systematic and independent physical activities. Conclusions: the model promotes the development and improvement of the skills and abilities necessary to the future experts in economics.ruстуденткиstudentsаквафитнесaqua fitnessмодельmodelоздоровительныеhealthтренировочные занятияtrainingМодель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических специальностейModel of Recreational and Training Sessions Based on the Use of Funds Aqua Professionally Applied in the Preparation of Students of EconomicsArticle