Олефір О. І.Olefir O. I.Демідова НаталіяDemidova Nataliia2023-10-112023-10-112023Демідова Н. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із ЗПР в умовах воєнного стану [Текст] / Н. Демідова ; науковий керівник О. Олефір // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 127–132.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13926Затримка психічного розвитку поєднує в собі комплекс порушень розвитку психічних функцій. Це істотно впливає на якість навчання учня молодшої школи. сихолого-педагогічний супровід дає можливість дитині із ЗПР адаптуватися до навчального процесу. У статті описано завдання такої системи та особливості. Також запропоновано варіанти впровадження в неї технології фанфікшену.Developmental delay combines a complex of developmental disorders of mental functions. This significantly affects the quality of learning of a junior school student. Psychological and pedagogical support enables a child with mental retardation to adapt to the educational. The article describes the tasks of such a system and features. Options for introducing fan fiction technology into it are also proposed.ukпсихолого-педагогічний супровідзатримка психічного розвиткуінклюзивне навчанняметод написання фанфіківрозвиток мотивації до навчанняpsychological and pedagogical supportdevelopmental delayinclusive learningmethod fan fictiondevelopment of motivation to studyПсихолого-педагогічний супровід молодших школярів із ЗПР в умовах воєнного стануPsychological and Pedagogical Support of Primary School Students with Developmental Delay in WartimeArticle