Деркач С. П.Derkach S. P.2018-06-042018-06-042011Деркач, С. П. Особливості реформ професійної підготовки вчителів англійської мови в Польщі [Текст] / С. П. Деркач // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 142–148.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4910Інтенсивний перехід вищої освіти Польщі до європейського спрямування зумовив реформування у сфері професійної підготовки вчителів англійської мови. На основі огляду польських джерел з'ясовано ключові слова, висвітлено особливості реформ професійної підготовки польських учителів англійської мови та узагальнено їх у вигляді таблиці.Intensive transition of Polish Higher Education to the European sector has led to the improvement in the vocational training of English teachers. Based on a review of Polish sources, key words have been explained. The peculiarities of reforms of the vocational training of English teachers in Poland have been described.ukреформапідготовкапрофесійна підготовкавчитель англійської мовиreformtrainingvocational trainingteacher of EnglishОсобливості реформ професійної підготовки вчителів англійської мови в ПольщіFeatures of Reform Training Teachers of English in PolandArticle