Тарасенко ЮліяTarasenko Yuliia2019-03-282019-03-282018Тарасенко, Ю. Лепбук як інноваційна форма роботи під час вивчення частин мови в початковій школі [Текст] / Ю. Тарасенко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 114–115.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7036У статті обґрунтовано питання актуальності використання лепбука як інноваційної форми роботи. Основна увага зосереджена на особливостях застосування лепбука як ефективного методу навчання української мови. Розглянуто структуру, переваги застосування та етапи створення лепбука.In the article the question of topicality of using the lapbook as an innovative form of work is justified. The main interest is meditaled on the specifies of using the lapbook as an affective method of learning Ukrainian. We viewed the structure, advantages of using and stades of making the lapbook.ukметоди навчання української мовилепбукпочаткова школаmethods of teaching Ukrainianlapbookprimary schoolЛепбук як інноваційна форма роботи під час вивчення частин мови в початковій школіLapbook as an Innovative Form of Activity to Learn Parts of Speech at Primary SchoolArticle