Роздорська ОксанаRozdorska OksanaКосенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii Mykolaiovych2024-07-152024-07-152024Роздорська О. Організація образотворчої діяльності для учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / О. Роздорська, Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 68–76.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15235Використання спеціально організованої образотворчої діяльності сприяє вирішенню завдань розумового, естетичного, фізичного, соціального виховання учнів з інтелектуальними порушеннями та розширить можливості подальшої69 інтеграції їх у суспільство. Задля досягнення поставлених цілей художньоестетичного сприймання вчитель образотворчого мистецтва використовує низку завдань, що спонукають учнів з ІП до активних дій під час уроків. Розглянемо основні напрямки образотворчих завдань.The use of specially organized art activities contributes to solving the tasks of mental, aesthetic, physical, and social education of students with intellectual disabilities and will expand the possibilities of their further integration into society. In order to achieve the set goals of artistic and aesthetic perception, the fine arts teacher uses a number of tasks that encourage students with intellectual disabilities to take active actions during lessons. Let’s consider the main areas of visual tasks.ukобразотворче мистецтвоучні з ІПестетичне сприйманняінтерес до малюванняvisual artsstudents from PEaesthetic perceptioninterest in drawingОрганізація образотворчої діяльності для учнів з інтелектуальними порушеннямиOrganization of art Activities for Students with Intellectual DisabilitiesArticle