Ріхтер Т. В.Rikhter T. V.2019-01-112019-01-112017Рихтер, Т. В. Формирование интеллектуальных умений студентов вузов при изучении дисциплин естественно-математического цикла с использованием интерактивных методов [Текст] / Т. В. Рихтер // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 78–88.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6507В статье рассмотрена структура интеллектуальных умений, выделены интерактивные методы, наиболее эффективно влияющие на их формирование при изучении дисциплин естественно- математического цикла.The article describes the structure of intellectual abilities are highlighted interactive methods, the most effective influence on their formation in the study subjects natural- mathematical cycle.ruинтерактивные методыпрофессиональные компетенцииинтеллектуальные умениястудентвузформирование интеллектуальных уменийinteractive methodsprofessional competenceintellectual abilitystudentuniversityformation of intellectual abilitiesФормирование интеллектуальных умений студентов вузов при изучении дисциплин естественно-математического цикла с использованием интерактивных методовFormation of Intellectual Abilities of University Students in the Study Subjects Science and Math Using Interactive MethodsArticle