Миленкова Римма ВолодимирівнаMylenkova Rymma Volodymyrivna2018-05-232018-05-232011Миленкова, P. В. Застосування міждисциплінарного підходу у викладанні латинської мови студентам-юристам [Текст] / P. В. Миленкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 336–345.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4840У статті розглянуто деякі практичні та методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх юристів, здійснено опис основних способів реалізації міждисциплінарного підходу у побудові процесу опанування латинської мови студентами-юристами протягом їх навчання у ВНЗ та застосування методичних розробок в організації цього процесу.The article is devoted to the practical and methodological aspects of professional preparedness of future lawyers and description of the main method points of the interdisciplinary approach realization.ukміждисциплінарністьметодика викладання латинської мовимайбутні юристиосвітній процесрівень професіоналізмуконцептконцептосфераinterdisciplinary approachmethods of teaching Latinfuture lawyerseducation processprofessional levelconceptЗастосування міждисциплінарного підходу у викладанні латинської мови студентам-юристамUsing the Interdisciplinary Approach in Teaching Latin for Law StudentsArticle