Суворова Ольга ВолодимирівнаSuvorova Olha VolodymyrivnaБєлова Олена БорисівнаBielova Olena Borysivna2023-11-032023-11-032021Суворова О. Особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / О. Суворова, О. Бєлова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 183–189.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14050Стаття розкриває особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Було з’ясовано, що дітям із порушеннями мовлення притаманні: труднощі в розумінні та засвоєнні вербальної інформації; недостатнє розуміння усного мовлення; низький рівень смислових зв’язків між словами, що призводить до звуження семантичних полівThe article reveals the peculiarities of understanding the content of the story by children of older preschool age with speech disorders. It was found that children with speech disorders have: difficulties in understanding and assimilating verbal information; insufficient understanding of oral speech; low level of semantic connections between words, which leads to a narrowing of semantic fields.ukдошкільники з порушеннями мовленнярозуміння змісту оповіданнясприймання мовленнєвих значеньpreschoolers with speech disordersunderstanding the content of the storyperception of speech meaningsОсобливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвиткуPeculiarities of Understanding the Content of the Story by Children of Older Preschool Age with Disorders of Speech DevelopmentArticle