Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-11-062017-11-062017Семеног, О. М. Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному вимірі [Текст] / О. М. Семеног // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наук. праць / Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – Дрогобич : Посвіт, 2017. – С. 461–471.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2729У статті окреслено окремі аспекти формування етнолінгводидактичної культури майбутніх учителів-словесників у процесі мовно-методичної підготовки на магістерському освітньому рівні на праксеологічних засадах. В основу викладання модуля покладено програмні вимоги до соціо-, етнокультурного компоненту навчання української мови у старшій школі. Дослідження концепту «праця» розглядається крізь призму етнолінгводидактичної культури, що виявляється у здібностях і вміннях використовувати етнолінгвістичний матеріал в освітній діяльності з метою формування загальнолюдських, національних морально-етичних цінностей.The article outlines some aspects of the ethnolinguodidactic culture formation through the process of linguistic and methodological preparation of future teachers of language studies at the educational level “Master of Future Teachers of the Ukrainian Language and Literature”. The importance of effective professional activity updates the expediency of praxeologically oriented integrated module. The aim of the module is to broaden students’ perceptions about national specifics of the world language picture, the interconnection of language and culture, folk culture as an object of ethnolinguistics, the development of ethnolinguistics in Ukraine and abroad. Also article aim is to contribute the development of ethnolinguistic analysis of texts skills while teaching professional subjects in a general education institution.ukмайбутній учитель-словесникмовно-методична підготовкаетнолінгводидактична культурапраксеологічний підхідконцепт «праця»future teachers of the Ukrainian language and literaturelinguistic and methodological preparationethnolinguodidactic culturepraxeological approachconcept «labor»Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному виміріEthnolinguodidactic Culture of Teacher in the Praxeological MeasurementArticle