Шевченко ІннаShevchenko Inna2017-09-132017-09-132015Шевченко, І. Про технології візуалізаціїнавчального матеріалу у педагогічних дослідженнях [Текст] / І. Шевченко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик та ін. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – Вип. 1 (7). – С. 139–144.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2254У статті проаналізовано різні підходи до визначення візуалізації навчальної інформації. Представлено авторів, які працювали над проблемою візуалізації у педагогічних дослідженнях. Розкрито сутність когнітивно-візуального підходу при поданні навчальної інформації.This paper examines different approaches to the study of information visualization. Presented by authors who have worked on the problem of visualization in educational research. The essence of cognitive visual approach when presenting educational information.ukвізуалізація навчальної інформаціївізуальне мисленнякогнітивно-візуальний підхідeducational information visualizationvisual thinkingcognitive visual approachПро технології візуалізації навчального матеріалу у педагогічних дослідженняхThe Problem of Visualization of Educational Material in Educational ResearchArticle