Харькова Євдокія ДмитрівнаKharkova Yevdokiia Dmytrivna2019-11-272019-11-272009Харькова, Є. Д. Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної творчої діяльності молодших школярів [Текст] / Є. Д. Харькова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 125–131.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8095У статті розглянуто проблему педагогічної діагностики самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів, спрямовану на формування в учнів творчої самостійності в навчальному процесі.In the article the problem of the pedagogical diagnostics of the independent cognitive creative activity of the junior schoolchildren, aimed the gormiq ej the creative independent of the schoolchildren in the teaching, process is observed.ukпедагогічна діагностикапізнавальна діяльністьтворча самостійністьнавчальний процесpedagogical diagnosticscognitive activitycreative independenteducational processДіагностичний підхід до організації та оцінки самостійної творчої діяльності молодших школярівDiagnostic Approach to the Organization and Evaluation of Independent Creative Activity of Younger PupilsArticle