Ємельянова Д. В.Yemelianova D. V.Паркіна М. О.Parkina M. O.2018-01-232018-01-232012Ємельянова, Д. В. Організація самостійної інноваційної діяльності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Текст] / Д. В. Ємельянова, М. О. Паркіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 187–194.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3714У статті розглядаються особливості організації самостійної інноваційної діяльності студентів, майбутніх філологів, шляхом забезпечення інтеграційного зв'язку мовної та інформаційної підготовки через використання педагогічних можливостей інноваційних технологій у процесі вивчення англійськоїмови.The features of organization of independent innovative activity of students, future philologists are examined in the article, by providing of integration connection of linguistic and informative preparation by the use of pedagogical possibilities of innovative technologies in the process of study of English.ukгуманітарні дисциплінимайбутні вчителісамостійна інноваційна діяльністьhumanitarian disciplinesfuture teachersindependent innovative activityОрганізація самостійної інноваційної діяльності майбутніх учителів гуманітарних дисциплінThe Organization of Independent Innovative Activity of Future PhilologistsArticle