Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262015Каленик, М. В. Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, Ч. 3. – С. 160–164.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1781У статті встановлюються ознаки і місце проблемно-діяльнісного підходу в навчанні фізики, його удосконалення в поєднання зі структурою інтегративної моделі навчального процесу.In the article set signs and place problem-active approach in teaching physics, improving its structure in combination with an integrative model of educational process.ukкомпетентністьдіяльнісний підхідпроблемне навчаннянавчальна проблемацикл навчального процесуінтегративна моделькомпонентструктурний елементcompetenceproblem teachingloop learning processcomponentactive approacheducational problemintegrative modelstructural elementЕлементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізикиElements of Problem-Active Approach in the Educational Activities of Students in Physics LessonsArticle