Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena VolodymyrivnaІлляшенко Лілія ЮріївнаIlliashenko Liliia Yuriivna2018-03-202018-03-202017-04-14Ілляшенко, Л. Ю. Дидактична математична гра як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення / Л. Ю. Ілляшенко, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 18–22.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4310У статті схарактеризовано стан зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. Автор пропонує використати дидактичні математичні ігри для корекції зв’язного мовлення дітей означеної категорії.В статье описано состояние связной речи старших дошкольников с общим недоразвитием речи. Автор предлагает использовать дидактические математические игры для коррекции связной речи детей упомянутой категории.The article describes the state of the connected speech of children of senior preschool age with General speech underdevelopment. The author proposes to use a didactic mathematical games for the correction of coherent speech of children indicated category.ukзагальний недорозвиток мовленнязв’язне мовленнястарший дошкільний вікдидактична математична граgeneral underdevelopment of speechcoherent speechsenior preschool agedidactic mathematical gameобщее недоразвитие речисвязная речьстарший дошкольный возрастдидактическая математическая играДидактична математична гра як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовленняDidactic Mathematical Game as a Means of Development of Connected Speech for Preschool Children with Speech UnderdevelopmentArticle