Пухно Світлана ВалеріївнаPukhno Svitlana Valeriivna2021-04-292021-04-292015Пухно, С. В. Психологічна просвіта майбутніх викладачів фізико-математичних дисциплін [Текст] / С. В. Пухно // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 107–109.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10683В статті представлені здобутки теоретичного та експериментального вивчення розуміння студентами вищих навчальних закладів – майбутніми викладачами фізико-математичних дисциплін, значення психологічної просвіти для ефективного виконання професійної діяльності.The results of theoretical and experimental studies of students’ understanding in the higher educational establishments – future physical and mathematical Sciences teachers, the importance of the psychological education for the effective implementation of professional activity are presented in the article.ukмотиваціяпрофесійна спрямованістьпрофесійне самовизначенняпсихологічна культурапсихологічна просвітаmotivationprofessional orientationprofessional self-determinationpsychological culturepsychological educationПсихологічна просвіта майбутніх викладачів фізико-математичних дисциплінFuture Physical and Mathematical Sciences Teachers’ Psychological EducationArticle