Безуглий Дмитро СергійовичBezuhlyi Dmytro Serhiiovych2017-02-082017-02-082014Безуглий, Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання [Текст] / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 1 (2). – С. 5–11.2413-1571https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1015У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Представлені власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем «Інтерполяція» та «Методи розв’язування нелінійних рівнянь».In this article analyzes different approaches to the definition of visualization. The functions of visualization, the appropriateness of its use during teaching. We describe the views of scientists on the use of visualization tools in teaching. Presented manually created visualizations to support the study subjects "interpolation" and "Methods for solving nonlinear equations”.ukвізуалізаціяінтелект-картиметодика навчання математикиvisualizationMind Mapsteaching methodology of mathematicsВізуалізація як сучасна стратегія навчанняVisualization as a Strategy in Modern TeachingArticle