Бугрій Володимир СтаніславовичBuhrii Volodymyr Stanislavovych2019-11-042019-11-042008Бугрій, В. С. Роль краєзнавства у реалізації педологічних підходів до розвитку української школи (20-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / В. С. Бугрій // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 10–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7888Розбудова нової школи в Україні у 20-х рр. ХХ ст. тісно пов’язувалася з досягненням таких наук про людину, як анатомія, фізіологія та психологія. Уважалося, що, спираючись на умовні та безумовні рефлекси, можна раціонально організувати все життя дитини, включаючи її навчання і виховання. У статті здійснений аналіз ролі краєзнавства у процесі становлення цього напряму української педагогіки.Alteration of a new school in Ukraine in 20th The ХХ item was interlinked with achievement of such sciences about a man, as anatomy, physiology and psychology. It is considered that leaning against unconditioned reflexes pavlovian and it is possible rationally to organize right through life child, including its studies and education. The article is devoted to the analysis of role of study of a particular region in the making this direction of Ukrainian pedagogics.ukнова школа в Українікраєзнавствоукраїнська педагогікаnew school in Ukrainelocal historyUkrainian pedagogicsРоль краєзнавства у реалізації педагогічних підходів до розвитку української школи (20-ті рр. ХХ ст.)The Role of Local History in the Actualization of Pedological Approaches to the Development of the Ukrainian School (20s of the XXth Century)Article