Стадник Галина АнатоліївнаStadnyk Halyna Anatoliivna2018-09-102018-09-102010Стадник, Г. А. Динаміка розвитку саморозуміння у майбутніх практичних психологів [Текст] / Г. А. Стадник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 289–295.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5257У статті досліджено одне з найбільш актуальних питань сучасної психології - проблема вивчення психологічних особливостей розвитку саморозуміння майбутніх практичних психологів протягом навчання у ВНЗ. Проаналізовано психолого- педагогічну літературу з досліджуваної проблеми, схарактеризована структура саморозуміння, подано результати дослідження саморозуміння майбутніх практичних психологів-студентів І та V курсів.The article is devoted to one of the most actual questions of modern psychology - to the problem of study of psychological features of development of self-understanding of future practical psychologists during studies in universities. There is analysis of psychological and pedagogical literature on probed issue in the article, a structure is characterized understanding, the results of research of self-understanding of future practical psychologists - students of I and V courses are given.ukсамосвідомістьсаморозуміннясамопізнаннясамовідношеннясамоповагасамооцінкаconsciousnessself-understandingself-knowledgeself relationself¬esteemself-appraisalДинаміка розвитку саморозуміння у майбутніх практичних психологівDynamics of Development of Self-Understanding for Future Practical PsychologistsArticle