Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr Volodymyrovych2018-02-192018-02-192016Колишкін, О. В. Модель діяльності сучасного вчителя-дефектолога [Текст] / О. В. Колишкін // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (06–07 квітня 2016 р.). – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – Т. 2. – С. 254–256.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4017У роботі представлено модель сучасного вчителя-дефектолога, яка містить вимоги до рівня компетентності, розвитку і вихованості фахівця з огляду на виконання ним трьох найважливіших функцій: навчання, розвитку, виховання з обов’язковим урахуванням підвищення рівня педагогічної майстерності.The paper presents a model of a modern teacher-defectologist, which contains requirements to the level of competence, development and education of a specialist in view of the implementation of three of his most important functions: training, development, education with the obligatory consideration of raising the level of pedagogical skill.ukвчитель-дефектологteachers-defectologistмодельmodelкомпетентністьcompetenceМодель діяльності сучасного вчителя-дефектологаModel of the Activity of Modern Teacher-DefectologistConferencePapers