Поперечнюк ЛюдмилаPoperechniuk Liudmyla2019-04-092019-04-092017Поперечнюк, Л. Нетрадиційна лекція як форма активізації пізнавальної діяльності студентів [Текст] / Л. Поперечнюк // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 118–119.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7130У статті проаналізовано нетрадиційні методи проведення лекційних занять у вищих навчальних закладах. Відмічено, що застосування активних методів навчання підвищує ефективність засвоєння теоретичних знань.The article analyzes unconventional methods of conducting lectures in higher educational establishments. It is noted that the use of active teaching methods increases the efficiency of the acquisition of theoretical knowledge.ukлекціянавчанняактивний метод навчанняlecturetrainingactive teaching methodНетрадиційна лекція як форма активізації пізнавальної діяльності студентівNontraditional Lecture as a Form of Activation of Cognitive Activity of StudentsArticle