Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-192018-01-192003Сбруєва, А. А. Сутність ринкової ідеології освітніх реформ розвинутих країн [Текст] / А. А. Сбруєва // Шлях освіти. − 2003. − № 1. − С. 15−21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3661У статті подана характеристика теоретичних засад ринково-орієнтованих освітніх реформ, що активізувались у розвинених країнах у 80-90-х рр. ХХ ст. Визначені глобальні політичні і економічні передумови та рушійні сили цих реформ. Сформульована порівняльна характеристика ринково-орієнтованої та демократичної парадигм освіти.The article is devoted to the description of the theoretical background of market-oriented educational reforms, that took place in the developed countries in the 80th -90th of the XXth century. The global political and economical premises of the reforms are determined. The comparative characteristics of the market-oriented and democratic educational paradigms is presented.ukосвітні реформиeducational reformsринкова ідеологія освітніх реформmarket ideology of educational reformsдемократична парадигма освітиdemocratic paradigm of educationглобалізація освітиglobalization of educationрушійні сили реформdriving forces of reformСутність ринкової ідеології освітніх реформ розвинутих країнThe Essence of the Market Ideology of Educational Reforms in Developed CountriesArticle