Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2019-10-282019-10-282008Генкал, С. Е. Якісна характеристика самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 210–216.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7800У статті здійснений якісний аналіз самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів під час виконання індивідуальних освітніх проектів. Розглядаються показники і рівні самостійної пізнавальної діяльності учнів, в яких інтегровано її складові.The article is devoted to the qualitative analysis of independent cognitive activity of pupils of specialized classes while carrying out individual educational projects. The author describes the indices and levels of the independent cognitive activity of pupils, in which its components are integrated.ukсамостійна пізнавальна діяльністьпрофільні класиіндивідуальні освітні проектипізнавальна діяльність учнівindependent cognitive activityspecialized classesindividual educational projectsindependent cognitive activityЯкісна характеристика самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектівQuality Characteristics of Individual Cognitive Activity of Students of Specialized Classes on Basis of Individual Education ProjectArticle