Усик Дмитро БорисовичUsyk Dmytro Borysovych2017-12-012017-12-012016-03Усик, Д. С. Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (організація емпіричного дослідження) [Текст] / Д. С. Усик // Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірник наукових праць. – Сєвєродонецьк : Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2015. – № 3 (38), Т. 2. – С. 303–310.2219-2654https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3000У статті розглядаються аспекти проблеми саморегуляції поведінки у старших дошкільників. На основі аналізу емпіричних досліджень виокремлено показники саморегуляції поведінки дошкільників. Визначено структуру методичного комплексу дослідження саморегуляції поведінки у старших дошкільників.In the article were shown methodological and methodical aspects of the problem of behavior’s self regulation in elder preschoolers. Indicators of self-determined behavior of preschool children were determined on the base of empirical studies' analysis. The structure of methodical complex of research of self-regulation behavior in elder preschool children was determined.ukсаморегуляція поведінкитривожністьсамооцінкарегулятивна функціякомпоненти психічної саморегуляціїself-regulation of behavioranxietyself-esteemregulatory functioncomponents of psychic self-regulationПсихологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (організація емпіричного дослідження)Psychological Features of Self-Regulation of Behavior in Elder Preschoolers (Organization of Empiric Research)Article