Аннєнкова Ірина ПетрівнаAnnienkova Iryna Petrivna2018-12-202018-12-202010Аннєнкова, І. П. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти [Текст] / І. П. Аннєнкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 239–248.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6260У статті проаналізовано сутність поняття «якість освіти». Показано, що якість освіти має два аспекти: внутрішній (відповідність нормі, стандарту) і зовніщній (відповідність потребам споживача). Виділено п'ять основних підходів до визначення поняття «якість освіти»: соціальний, соціокультурний, інституціонально системний, управлінський, комплексний.In this article the author analyses essence of education's quality. Two aspects of education's quality are considered. Inside aspect is revealed as standard's conformity, and outward aspect is considered as conformity consumer's requirements. The author distinguishs five basic approachs of definition of education's quality that is social, social- cultural, institutional system,administrative and complex approach.ukосвітаякістьякість освітиeducationqualityeducation's qualityАналіз основних підходів до визначення якості освітиBasic Approachs' Analysis оf Definition оf Education's QualityArticle