Бобрицька Г. С.Bobrytska H. S.2018-02-012018-02-012012Бобрицька, Г. С. Напрями роботи зі студентами-математиками в Харківському імператорському університеті кінця XIX - початку XX ст [Текст] / Г. С. Бобрицька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 3–8.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3864У статті розглянуто ідеї викладачів Харківського імператорського університету кінця XIX - початку XX ст. (И. О. Андреєва, С. Н. Бернштейна, Д. М. Деларю, Д. М. Сінцова, М. М. Душина, Є. І. Бейєра) щодо розвитку у студентів-математиків навичок самостійної роботи, активізації їх навчальної діяльності. Визначено основні недоліки шкільної підготовки першокурсників у досліджуваний період.In this article the ideas of teachers of the Kharkov university of end of XIX - XX began are examined (K. Andreev, S. Bernshtein, D. Delaru, D. Sintsov, N. Dushin, E. Beyer) about development at the students-mathematicians of skills of independent work, activation of their educational activity. The basic lacks of school preparation of freshmen are certain.ukсамостійна робота студентівХарківський імператорський університетметоди роботи зі студентамимотивація студентівнаочністьактивізація діяльності студентівспівпраця студента і викладачарозумова працяindependent work of studentsKharkov emperor's universitymethods of work with studentsmotivation of studentsevidentnessactivation of activity of studentscollaboration of student and teachermentalНапрями роботи зі студентами-математиками в Харківському імператорському університеті кінця XIX - початку XX стWork Assignments with Students-Mathematicians in Kharkov University End of XIX - XX BeganArticle