Бойченко Марина АнатоліївнаBoichenko Maryna Anatoliivna2019-01-102019-01-102010Бойченко, М. А. Системний підхід в управлінні навчальними закладами: досвід запровадження загальношкільної реформи в США [Текст] / М. А. Бойченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 93–103.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6488У статті здійснено аналіз концептуальних засад, цільових, процесуальних, змістових характеристик та результатів запровадження загальношкільної реформи в американських навчальних закладах. Доведено необхідність цілісного реформування всіх аспектів діяльності школи на основі системного підходу з метою підвищення д ефективності.In the article the conceptual basis, aims, process, content characteristics and the results of the whole-school reform in the American educational establishments are analyzed. The necessity of the integrated reforming of all the aspects of the school activity on the basis of the systemic approach aimed at the increasing of its effectiveness is proved.ukекспертна командаефективністьзагальношкільна реформаосвітня стратегіяреформаційна програмасистемний підхідуправління навчальним закладомшколаdesign teameffectivenesswhole-school designeducation strategyreforming programsystemic approachmanagement of the educational establishmentschoolСистемний підхід в управлінні навчальними закладами: досвід запровадження загальношкільної реформи в СШАSystemic Approach іn the Management оf Educational Establishments: the Experience of the Whole-School Reform in the USAArticle