Тарапата-Більченко Лідія ГригорівнаTarapata-Bilchenko Lidiia Hryhorivna2017-12-182017-12-182017Тарапата-Бильченко Л. Г. С. Прокофьев и Дм. Шостакович: пути самоактуализации художника в пространстве Культуры "Два" [Текст] / Л. Г. Тарапата-Бильченко // Творчість С. Прокоф’єва і Дм. Шостаковича в контексті музичної культури України: традиції та сучасність : збірник наукових статей за матеріалами Всеукраїнської наукової конференції, (1-2 грудня 2016 р., м. Суми). – Суми : ФОП Цьома, 2017. – С.162–173.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3194Статья посвящена 125-летию со дня рождения Сергея Прокофьева и 110-летию со дня рождения Дмитрия Шостаковича. Конкретизированы условия и пути самоактуализации художника в пространстве тоталитарной культуры.The article is dedicated to the 125th anniversary of Sergey Prokofiev and the 110th anniversary of Dmitry Shostakovich. It concretizes circumstance and ways of the artist`s self-actualization in the space of totalitarian culture.Стаття присвячена 125-й річниці від дня народження Сергія Прокоф’єва та 110-й річниці від дня народження Дмитра Шостаковича. Конкретизовано умови та шляхи самоактуалізації митця у просторі тоталітарної культури.ruмузичне мистецтвотворчістьмитецьсамоактуалізаціятоталітарна культураПрокоф’євШостаковичmusical artself-actualizationtotalitarian cultureProkofievShostakovichтоталитарная культураС. Прокофьев и Дм. Шостакович: пути самоактуализации художника в пространстве Культуры "Два"S. Prokofiev and D. Shostakovich – the Ways of Artist`S Self-Actualization in the Cultural Space «TWO»С.Прокоф’єв і Дм.Шостакович: шляхи самоактуалізації митця у просторі Культури "Два"Article