Сердюк О. П.Serdiuk O. P.2018-04-242018-04-242012Сердюк, О. П. Педагогічні підходи до формування музичного сприймання в теорії та практиці музичного навчання школярів [Текст] / О. П. Сердюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 429–431.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4626У статті висвітлені різні наукові підходи щодо формування музичного сприймання в школярів у теорії та практиці музичного навчання, окреслена проблеми музичного сприймання як естетичний процес, який об'єднує всі види музичної діяльності та її результати відповідно до потреб дійсності, визначенні шляхи для підвищення ефективності слухання музики, а також зроблені висновки щодо опанування сприймання музики.The article outlines the different approaches to the formation of musical perception in students in the theory and practice of music education, outlined the problem of music perception as an aesthetic process that unites all kinds of musical activity and its results according to the needs of reality, identifying ways to improve listening to music and findings, and conclusions about mastering the perception of music.ukмузичне сприйманняформування сприймання музикиестетичне сприймання музикиmusical perceptionforming of music perceptionaesthetic perception of musicПедагогічні підходи до формування музичного сприймання в теорії та практиці музичного навчання школярівPedagogical Approaches to Formation of Musical Perception in the Theory And Practice of Musical Educating of SchoolchildrenArticle