Коваленко Олександр ВікторовичKovalenko Oleksandr Viktorovych2019-04-082019-04-082014-12-04Коваленко, О. В. Компетентнісний підхід та його застосування у визначенні сформованості економічної культури студентів [Текст] / О. В. Коваленко // Компетентісно-орієнтований підхід до освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Харків, 4 грудня 2014 р. – Харків : КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія», 2014. – С. 88–90.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7118У дослідженні проведеному нами ми виходимо з того, що організація навчальної діяльності має професійну спрямованість, сприяє систематизації, поглибленню і практичному застосуванню теоретичних знань, дозволяє інтегрувати складові цієї діяльності в професійній підготовці та з окреслених компонентів економічної культури студентів: аксіологічного, технологічного, творчого, особистісного. Реалізація цих компонентів передбачає необхідність визначення рівнів сформованості економічної культури студентів, які характеризуються наявністю у них певних цілей, мотивів, обсягу знань, вироблених умінь і навичок, професійних якостей, що тією чи іншою мірою застосовуються на усвідомлено обраному подальшому навчально-професійному шляху. Тому нашою метою є визначення критеріїв та показників оцінки сформованості економічної культури.In the study we conducted we proceeded from the fact that the organization of educational activities has a professional orientation, contributes to systematization, deepening and practical application of theoretical knowledge, allows integrating the components of this activity in the professional training and from the outlined components of the students' economic culture: axiological, technological, creative, personal . The implementation of these components involves the need to determine the levels of formation of the economic culture of students, characterized by their availability of certain goals, motives, knowledge, skills and competences, professional qualities that are applied to one or another extent to the consciously chosen further educational and professional path. Therefore, our goal is to determine the criteria and indicators for assessing the formation of economic culture.ukкомпетентнісний підхідекономічна культура підготовка студентівзаклад вищої освітипроцес навчаннясompetency approacheconomic culture student traininginstitution of higher educationlearning processКомпетентнісний підхід та його застосування у визначенні сформованості економічної культури студентівCompetency Approach and its Application in Determining the Formation of Students' Economic CultureConferencePapers0000-0003-1043-6679