Коваленко Олександр ВікторовичАнісов Даніїл ІгоревичKovalenko Oleksandr ViktorovychAnisov Daniil Ihorevych2019-04-012019-04-012018-02-28Коваленко, О. В. Поняття методики й методології в сучасному екскурсознавстві [Текст] / О. В Коваленко // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : збірник наукових праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ С. 216–218.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7065Сучасний туристичний ринок потребує нового способу організації екскурсійної діяльності. Туристичні організації, які розроблюють екскурсійні маршрути, повинні враховувати велику кількість особливостей туристичної галузі: попит споживачів, диференційований сервіс сегментних груп, високу якість послуг, що надаються. Вони є причиною зміни чинної методики огляду пам’яток, а також підвищення рівня знань працівників, які розробляють та надають екскурсійні послуги.Modern tourist market needs a new way to organize an excursion activity. Tourist organizations that create tours should take into account a large number of features of the tourism industry: consumer demand, differentiated service of segment groups, the high quality of the provided services. They are the reasons to change the existing method of sightseeing, as well as raise the level of knowledge of the employees, who develop and provide tour services.ukекскурсіяекскурсійна методикаекскурсійна діяльністьекскурсознавствоприйоми та методиexcursionexcursion methodexcursion activityexcursion sciencereceptions and methodsПоняття методики й методології в сучасному екскурсознавствіThe Concept of Methodology and Methodology in Contemporary Excursion StudiesArticle0000-0003-1043-6679