Дьоміна А. О.Domina A. O.Корж Юрій МиколайовичKorzh Yurii Mykolaiovych2021-02-262021-02-262018Дьоміна, А. О. Використання сюжетних занять для дітей з розумовою відсталістю [Текст] / А. О. Дьоміна, Ю. М. Корж // Проблеми здоров’я людини та фізичної реабілітації : матеріали ІV Всеукраїнської дистанційної науково-практичної інтернет-конференції / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; редкол.: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, М. О. Лянной та ін., відповід. ред. Я. М. Копитіна, наук. ред. М. О. Лянной. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – С. 10–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10216У статті розглянуто етіологію, клінічні прояви розумової відсталості у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку та розроблено реабілітаційну програму в яку входили сюжетні заняття ЛФК під музичний супровід та методики масажу з елементами казкотерапії і ізотерапії для відновлення пізнавальної діяльності, абстрактного мислення та локомоторних функцій тулуба і кінцівок.The article deals with the etiology, clinical manifestations of mental retardation in children of preschool and primary school age. It was developed the use of plot activities to restore cognitive activity, abstract thinking and locomotor functions of the upper limbs and torso.ukрозумова відсталістьсюжетні заняттярухова діяльністьпорушення локомоторних функційmental retardationplot activitiesmotor activitydisturbance of locomotor functionsВикористання сюжетних занять для дітей з розумовою відсталістюUse of Plot Activities for Children with Mental RetardationArticle