Генкал Світлана ЕдуардівнаGenkal Svitlana Eduardivna2023-11-102023-11-102023Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Географія) [Текст] / укладач С. Е. Генкал ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – 40 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14055Дисципліна «Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я» спрямована на розв’язання проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя/викладача на основі розуміння сутності сучасних педагогічних технологій та умінь їх впровадження у освітній процес. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами теоретичних основ інноваційних технологій навчання та їх використання у закладах загальної середньої та фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти під час викладання біології та основ здоров’я. Методичні рекомендації містять програму дисципліни, список теоретичних питань, практичні завдання, теоретично обґрунтовані рекомендації до практичних занять з дисципліни, завдання для контролю та самоконтролю. Описана автором структура занять визначає практичну значущість методичних рекомендацій та спрямована розвиток критичного мислення, самоконтролю, пізнавальної активності студентів.Methodological recommendations ensure that students learn the theoretical foundations of innovative learning technologies and their use in institutions of general secondary and professional higher education, professional (vocational and technical) education during the teaching of biology and the basics of health. Methodical recommendations include the program of the discipline, a list of theoretical questions, practical tasks, theoretically based recommendations for practical classes in the discipline, tasks for monitoring and self-monitoring. The structure of classes described by the author determines the practical significance of methodical recommendations and aims to develop students' critical thinking, self-control, and cognitive activity.ukінноваційні технологіїосвітні технологіяпедагогічна технологіятехнологія навчаннянавчання біологіївчитель біології та основ здоров’якласифікація педагогічних технологійinnovative technologieseducational technologypedagogical technologyteaching technologyteaching biologyteacher of biology and the basics of healthclassification of pedagogical technologiesМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Географія)Methodological Recommendations for Practical Classes in the Discipline «Innovative Technologies for Teaching Biology and Health Basics» for Students of the Second (Master's) Level of Education in the Specialty 014 Secondary Education (Geography)Guidelines