Ачкан Віталій ВалентиновичAchkan Vitalii Valentynovych2023-02-212023-02-212016Ачкан, В. Організація контекстної діяльності як передумова формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів математики [Текст] / В. Ачкан // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. № 1 (1) – С. 6–8.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13015Запропоновано поняття інноваційної компетентності вчителя математики, наведено її концептуальні характеристики, обґрунтовано важливість організації контекстної діяльності студентів як передумови формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя математики.The concept of innovation competence of the teacher of mathematics, presented its conceptual characteristics, substantiated the importance of the contextual organization of activity of students as a premise the formation of innovative competence of the future mathematics teachers.ukінноваційна компетентність вчителя математикиінноваційна педагогічна діяльністьконтекстна діяльністьinnovative competence of the teacher of mathematicsinnovative pedagogical activitycontextual activitiesОрганізація контекстної діяльності як передумова формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів математикиOrganization of Contextual of Activity as a Premise the Formation of Innovative Competence of the Future Mathematics TeachersArticle