Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-11-102017-11-102013Семеног, О. Мовнокомунікативна особистість дослідника: досвід, проблеми, перспективи формування у вищій школі [Текст] / О. Семеног // Вісник Прикарпатського університету. Серія «Педагогіка». – Івано-Франківськ, 2013. – Вип. XLIX. – С. 14–19.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2783У статті з урахуванням наукових студій, досвіду викладання культуромовних курсів магістрантам і аспірантам у вищих навчальних закладах окреслено недоліки і шляхи формування мовнокомунікативної особистості дослідника. Доводиться важливість словниково-довідкової літератури, що дозволяє урізноматнити мовну наукову палітру.According to scientific studies, experience of teaching cultural and language coursesfor undergraduate and graduate students in High educational establishmentsare outlined shortcomings and ways of creating language-communicative personality of researcher in the article. It is proved the importance of vocabularies and reference materials, whichallow diversify linguistic research palette.ukмовнокомунікативна особистістьдослідникнауковий текстусне наукове мовленняписемне наукове мовленняlanguage-communicative personresearcherscientific textoral scientific speechwritten scientific languageМовнокомунікативна особистість дослідника: досвід, проблеми, перспективи формування у вищій школіLanguage Company Personality Researcher: Experience, Problems, Perspectives Forming in the Higher Educational EstablishmentArticle