Зіноватна О. М.Zinovatna O. M.2018-12-182018-12-182010Зіноватна, О. М. Магістратура як багатофункціональний рівень ступеневої освіти США [Текст] / О. М. Зіноватна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 64–71.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6232У статті розглядається місце магістратури та її функції в системі вищої освіти США. Описується цільова відмінність між рівнями бакалаврату і магістратури, зазначається зв'язок магістерського рівня з докторантурою, роль магістерського ступеня для ліцензування певних професій, а також його взаємозв'язок з постбакалаврськими сертифікатними програмами. У такий спосіб розширюється традиційне уявлення про роль магістратури як освітнього рівня.The article analyses the placement of master's education and its functions within the U. S. higher education system. It diversifies the goals of bachelor's and master's education, dwells on the pre-doctoral role of some master's programs, on the function of professional certification, as well as on its connection with postbaccalaureate certificate programs. As a result, the article expands the traditionally-held idea about the role of master's education.ukСШАмагістратурапіслядипломна освітасертифікатні програмиUSAmaster's degreegraduate educationcertificate programsМагістратура як багатофункціональний рівень ступеневої освіти СШАMaster's Education as Multifunctional tier of Degree Education in the United StatesArticle