Книш Інна ВасилівнаKnysh Inna Vasylivna2016-12-142016-12-142013Книш, І. В. Гуманітарні та природничі науки в постнекласичній освіті [Текст] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (8). – С. 25–33.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/567У статті розглядаються питання щодо викладання гуманітарних та природничих наук у постнекласичній освіті. У проаналізованих підходах (есенціалізм, енциклопедизм, прагматична освітня програма тощо) значну увагу приділялося або гуманітарній освіті і нехтувалася природнича, або навпаки. На постнекласичному етапі розвитку освіти на перший план має виходити гармонійне поєднання гуманітарних і природничих знань.The article deals with the teaching of the humanities and the natural sciences in the post-non-classical education. In the analyzed approaches (essentialism, encyclopedic, pragmatic educational program, etc.), considerable attention was paid to the role of the humanities and natural sciences underestimated, or vice versa. At the post-non-classical stage of education to the forefront should go out as a harmonious union of human and natural sciences.ukесенціалізмessentialismенциклопедизмencyclopedicпрагматична освітня програмаpragmatic educational programгуманітарні та природничі наукиhumanities and the natural sciencesпостнекласикаpost- non-classikalГуманітарні та природничі науки в постнекласичній освітіThe Humanities and the Natural Sciences in the Post-Non-Classical EducationArticle