Пушкар T. M.Pushkar T. M.2018-05-032018-05-032012Пушкар, T. M. Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів [Текст] / T. M. Пушкар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.410–417.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4711У статті здійснено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З'ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв'язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.The article analyzes the problem of communicative competence of future teacher- philologist from the standpoint of dialogue training. The main problems and errors that can occur with the teacher in the establishment and implementation of dialogic interaction were found out. The levels of educational discourse and its relationship to the process of forming communicative competence of future philologist were characterized.ukдіалогічне навчаннякомунікативна компетентністьпрофесійна майстерністьмовленнєва діяльністьпедагогічний дискурскомунікативна діяльністькомунікативні технологіїдіалогdialogic learningcommunicative competenceprofessional skillsspeech activitypedagogical discoursecommunicative activitiescommunicative technologiesdialogueДіалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологівDialogic Teaching as a Factor of Forming Communicative Competence of Future Teachers-PhilologistsArticle