Петриченко ЛарисаPetrychenko Larysa2019-04-042019-04-042017Петриченко, Л. О. Найважливіші cкладники професійної компетентності майбутнього фахівця педагогічної освіти [Текст] / Л. О. Петриченко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 61–62.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7095У статті проаналізовано найважливіші складники професійної компетентності майбутніх учителів, викладачів, вихователів, тобто фахівців педагогічної освіти. Розглянуто складові запропоновані вітчизняними та зарубіжними науковцями. Визначено, що основними складниками професійної компетентності є загально-професійні та психолого-педагогічні компетентності.The article highlights the most important components of future teachers, instructors, pre-school educators, i.e. experts in teacher training, professional competence development. The elements of teacher proficiency put forward by Ukrainian and foreign experts have been discussed. It was emphasized that the general professional competence and the psychological-pedagogical one proved to be the fundamental ones.ukскладникифахівці педагогічної освітипрофесійна компетентністьінтелектуальні вмінняпідходи до класифікації інтелектуальних уміньcomponents experts in teacher trainingprofessional competenceintellectual skillsapproaches to intellectual skills categorizationНайважливіші cкладники професійної компетентності майбутнього фахівця педагогічної освітиThe Topmost Professional Competence Components of Future Specialist in Teacher TrainingArticle