Мартиненко Дар’я ВолодимирівнаMartynenko Daria Volodymyrivna2021-04-192021-04-192015Мартиненко, Д. В. Дисципліни природничо-математичного циклу в навчальних закладах України: історична ретроспектива [Текст] / Д. В. Мартиненко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 81–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10595У розвідці узагальнено досвід запровадження дисциплін природничо-математичного циклу в навчальних закладах підвищеного та вищого типу на території України; схарактеризовано особливості їх викладання в Києво-Могилянській академії та православних колегіумах у XVIII столітті.The experience of introducing the disciplines of natural science and mathematical cycle at collegiums and higher schools in Ukraine is presented; the Author defined the characteristics of their teaching at Kyiv Mohyla Academy and Orthodox Colleges in the XVIII century.ukдисципліни природничо-математичного циклуКиєво-Могилянська академіяправославні колегіумиNatural science and Mathematics disciplines cycleKyiv-Mohyla AcademyOrthodox collegesДисципліни природничо-математичного циклу в навчальних закладах України: історична ретроспективаDisciplines of Nature Sciences and Mathematics Cycle at Schools in Ukraine: Historical RetrospectiveArticle