Бабенко ВалентинаBabenko Valentyna2022-12-192022-12-192021Бабенко В. Предметна компетентність учнів як ключовий орієнтир навчання історії у загальноосвітній школі [Текст] / В. Бабенко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 46–50https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12654В статті проаналізовано основні напрями та зміст формування конкретних історичних знань, розвиток критичного мислення, здатність розглядати суспільні явища в історичних умовах, осмислювати зв‘язки між історією і сучасним життям .The article analyzes the main directions and content of the formation of specific historical knowledge, the development of critical thinking, the ability to view social phenomena in historical conditions, to understand the connections between history and modern life.ukісторичні компетентностіісторичний часпростірінформаціяінтерпретаціяоцінка історичних постатейhistorical competencehistorical timespaceinformationevaluation of historical figuresПредметна компетентність учнів як ключовий орієнтир навчання історії у загальноосвітній школіSubject Competency of Pupils as a Key Guide Line of History Teaching in Secondary SchoolArticle