Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana LeonidivnaПушкарь ЮліяPushkar Yuliia2017-12-122017-12-122017Пушкарь, Ю. Теоретичні основи пізнавальної активності молодших школярів [Текст] / Ю. Пушкарь, С. Парфілова // Дошкільна освіта: від традицій до інновацій : матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (11-12 жовтня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 222–225.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3104У статті розглянуто поняття «пізнавальної активності», проаналізовано різноманітні підходи до його визначення; схарактеризовано складові компоненти,форми та показники пізнавальної активності.The article deals with the concept of "cognitive activity", analyzed various approaches to its definition; the components, forms and indicators of cognitive activity are characterized.ukпізнавальна активністьcognitive activityриса особистостіpersonality traitпізнавальна діяльністьcognitive activityсамостійністьindependenceмолодші школяріprimary pupilsТеоретичні основи пізнавальної активності молодших школярівTheoretical Bases of Knowledge Activity of Young SchoolsArticle