Харченко Тамара ГригорівнаKharchenko Tamara HryhorivnaМатрунич Наталія АнатоліївнаMatrunych Nataliia Anatoliivna2019-02-252019-02-252019-02-15Харченко, Т. Г. Значення казкотерапії в роботі з дітьми із порушеннями мовлення [Текст] / Т. Г. Харченко, Н. А. Матрунич // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 185–187.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6732В статті здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень по застосуванню казкотерапії у корекційній роботі з дітьми із порушеннями мовлення.В статье представлен теоретический анализ научных исследований по использованию сказкотерапии в коррекционной работе с детьми с нарушением речи.Scientific research theoretical using fairytale therapy in correctional work with children who have speech impairments is analysed in this article.ukказкотерапіялогоказкамовленнєвий розвитокмовленнєва діяльністьмовленнєві порушеннясказкотерапиялогосказкаречевое развитиеречевая деятельностьречевые нарушенияfairytale therapylogo fairy talespeech developmentspeechspeech impairmentsЗначення казкотерапії в роботі з дітьми із порушеннями мовленняThe Significance of Expressive Therapy in Working with Children with Speech DisordersArticle