Кононова ОленаKononova Olena2019-03-212019-03-212018Кононова, О. Ю. LMS MOODLE в розробці тестів англійської мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / О. Ю. Кононова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 16–18.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6979У статті проаналізовано можливості LMS MOODLE в плані організації тестового контролю знань та поширених методів контролю тестування, що складається із завдань, які дозволяють ефективно виміряти рівень (щодо класифікації Блума) і структуру знань. Наведено приклади тестових завдань. Подано малюнки (скріншоти), які дають ключ до розуміння, що повинні отримати в кінці розробки тестів.The article analyzes the capabilities of LMS MOODLE in terms of organizing test control of knowledge and common test control methods, consisting of tasks that can effectively measure the level (according to Bloom’s classification) and knowledge structure. Examples of test tasks are given. Pictures (screenshots), which give the key to understand what they should receive at the end of test development.ukелектронні тестиобмеження часурівень засвоєння знаньтестові завдання«Банк питань»об'єктивно оцінити знанняelectronic teststime limitslevel of knowledge masteringtest tasks“Question Bank”objectively assess knowledgeLMS MOODLE в розробці тестів англійської мови на засадах компетентнісного підходуLMS MOODLE in the Development of the English Language Tests Based on the Competence ApproachArticle