Федій О. А.Fedii O. A.2018-09-032018-09-032011Федій, О. А. Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога [Текст] / О. А. Федій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 380–389.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5204У статті розкрито окремі методологічні питання естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога. З'ясовано основні педагогічні функції естетотерапії в навчально-виховному процесі та принципи естетотерапевтичного впливу на особистість вчителя. Представлена їх загальна класифікація.The article considers separate methodological aspects of the aestetotherapeutic competence of the nowadays teacher. The main pedagogical functions of aestetotherapy in the educational and teaching processes are defined. The main principles of teachers' aestetotherapeutic influence on are outlined. The general characteristic of these principles is provided.ukестетотерапевтична компетентність педагогафункції естетотерапії упедагогічному процесіпринципи естетотерапевтичного впливу на особистість педагогаaestetotherapeutic competence of the teacheraestetotherapeutic function in the educational processmain principles of aestetotherapeutic influence on the educators' personalityФункціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагогаFunctional and Procedural Background of Aestetotherapeutic Competence of the Nowadays EducatorArticle