Бардус Ірина ОлександрівнаBardus Iryna Oleksandrivna2018-12-272018-12-272010Бардус, І. О. Інженерне мислення як складова особистості майбутнього інженера-педагога [Текст] / І. О. Бардус // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 174–181.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6348У статті досліджується професійне мислення інженерів-педагогів комп'ютерного профілю. Висвітлено результати дослідження рівня сформованості технічного та логічного мислення студентів. Наведено можливі методи розвитку професійного мислення студентів засобами фізики.The article is devoted to professional thinking of engineer-pedagogues of computer profile. Results of investigation of level of technical and logical thinking of students were described. Possible methods of progressing of professional thinking of students by physics means were presented.ukпрофесійне мисленнярозвиток мисленнялогічне мисленнятехнічне мисленняінженер-педагогфізикапроблемне навчанняактивне навчанняprofessional thinkingprogress of thinkinglogical thinkingtechnical thinkingengineer-pedagoguephysicsproblem studyingactive studyingІнженерне мислення як складова особистості майбутнього інженера-педагогаEngineering Thinking as Component of Personality of Future Engineer-PedagogueArticle