Клочко О. М.Klochko O. M.2023-01-052023-01-052019Клочко О. Гендерний підхід у вивченні змісту жіночої гімназійної освіти (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Текст] / О. Клочко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 20–25https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12744В статті визначено, що зміст жіночої гімназійної освіти мав тенденцію до зближення зі змістом чоловічої гімназійної освіти. Разом з тим жіноча гімназія продовжувала відображати патріархальну свідомість суспільства, за якою жінці відводилась роль матері, дружини, берегині домашнього вогнища.The article is devoted study of the characteristic features of formation of educational content proves the functioning of gender stratification in the educational processes designated period. Was found out the main aim of educational and studying process at female's secondary schools of the region was to educate qualities of housewife, mother, wife, what confirm conservative status of female's high school education.ukжіноча гімназіяпатріархальна свідомістьгендерний підхідwomen's gymnasiumspatriarchal consciousnessgender approachГендерний підхід у вивченні змісту жіночої гімназійної освіти (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)Gender Approach in the Study of the Content of Women's Gymnasium Education (Second Half of the XIX - Early XX Century)Article