Хупавка Надія МиколаївнаHupavka Nadiia Mykolaivna2021-07-122021-07-122021Хупавка, Н. М. До проблеми формування ціннісних ставлень у дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Н. М. Хупавка // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 146–153.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11065У статті проаналізовано особливості формування ціннісних ставлень у дітей з особливими освітніми потребами. Визначено різні аспекти вивчення проблеми формування ціннісних ставлень у дітей з особливими освітніми потребами у дослідженнях науковців. Зазначено роль педагога спеціального закладу загальної середньої освіти у формуванні ціннісних ставлень у дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено змістове наповнення основних орієнтирів виховання передбачає формування ціннісних ставлень особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров’я, трудової діяльності та мистецтва.The article analyzes the peculiarities of the formation of values in children with special educational needs. Various aspects of studying the problem of formation of value attitudes in children with special educational needs in the research of scientists are determined. The role of a teacher of a special institution of general secondary education in the formation of values in children with special educational needs is indicated. The outlined content of the main guidelines of education involves the formation of values of the individual to himself and people, society and the state, nature and health, work and art.ukцінністьціннісне ставленнядитина з особливими освітніми потребаминавчально-виховний процесформуванняvaluevalue attitudechild with special educational needseducational processformationДо проблеми формування ціннісних ставлень у дітей з особливими освітніми потребамиTo the Problem of Formation of Value Attitudes in Children with Special Educational NeedsArticle